2008. 06. 30.

Szent Iván éji huss


Na, most, hogy végre vége az EBnek és örülhettek, hogy nyertek a spanyolok, térjünk vissza a fotózáshoz. (ugye? :)
Jah, memese, jut eszembe, gratulálok, hogy nap képe lettem neked a photopointon :)
Szóval itt volt ez a tűzugrás. Be is nyomok egy képet gyorsan, mert lesz pár.

Mi is ugrottunk Natival, kaptunk is jól róla oklevelet. Sőt, mitöbb, haccacáré, mi ugrottunk legelsőnek, mert utána fotózni akartunk. Voltak ott más fotósok is, akiket ismertünk, reméltük, hogy majd jól csinálnak rólunk és küldenek... persze nem volt könnyű dolguk, mivel ezt sokan sokszor azért nem fotózták, szóval, magamból kiindulva 1-2 ugrónak el kellett rugaszkodni ahhoz, hogy rátaláljanak az ideális beállításokra... Kérdeztem is kajánul tőlük ugrás előtt, hogy: "na? Mehetünk? Záridő fasza, minden OK?" Biztos szerettek, hehe.
Hát bejött a parám, az egyiküknek sikerült csak használhatót lőni rúlunk, de nem bántom, mert jó srác, meg el is küldte, szóval köszi, Vica! :))
Itt egy másik is.

Szóval aztán jött a fotózás is. Érdekes volt, mivel én ugyan kitaláltam, hogy hogy lesz, és beállítottam mindent és zúztam, és tök korrekt lett már az első kép is, annyi baja volt csak, hogy az illető kicsit kiugrott a képből, de az expóértékeket jól lőttem be. Viszont volt egy jópofa jelenség, amivel nem számoltam: először arra gondoltam, hogy majd stroboszkópos vakuzással jópofa mozgásokat, illetve repüléseket sikerül megörökítenem, de volt ott jónéhány fotós még rajtam kívül, és mindenki vakuzott. Ergo, az én kb fél másodperces expómba bőven belevillant mindenki. Így aztán volt olyan is, hogy kikapcsoltam a vakut és teljesen korrektül sikerült lehalásznom a többiek műfényét persze nem mindig. Már éppen azon gondolkoztam, hogy kell-e egyáltalán stroboszkópoznom, amikor lassan megunták a többiek, és fogytak a fények, úgyhogy mégis bekapcsoltam a villogó vakut.
Most jön egy olyan kép, ha sikerül jól beszerkesztenem:

Bakker, hihetetlen gyík ez a képtoligálás, ahhoz képest, hogy google fejlesztés, pláne.


Na és azután jött a tűzönjárás. Hát kérem szépen, én ezt a teljesítményt kissé túlmisztifikáltam eddig: azt hittem, ebbe csak komoly és hosszas mentális felkészüléssel lehet belevágni. OK, hogy ezek az emberek nem egy 10 méteres parázsszőnyegen sétáltak végig, hanem kb 1,5-2 méteren, de kapásból voltak vagy harmincan, köztük gyerekek is. Alig hittem el... Mindegy, és nem mentem, de itt már jól látható volt a strobószkópozás, végre, és akkor most felteszek két ilyet, és be is fejezem, sziasztok!






4 megjegyzés:

Mándi Emese írta...

Há nemtom, de hogy én nem járkálnék tűzön csak úgy, az tuti! :) Te viszont mehettél volna, érdekelt volna egy kis élménybeszámoló. :))

Hubyka nem akarlak lelombozni, de nem nap képe, csak kiválasztott kép lettél, egy rakás másikkal egyetemben. :) De azért örülünk ennek is és izgatottan várjuk a 9.-ét, amikoris kiderül, sikerül-e szép eredményt elérni a hónapképe választásokon! :) Van zsűris szavazás és közönségszavazás is. Hajráhajrá!

Ja! És nem azért mert reklamáltál, de végülis bekerültél a Mafosz-os Nyáriegyetemes 5 db képbe amit kiválasztottam a házipályázatra, de ott aztán úgy kiszórtak mind a szél! :)) Végülis mindenki minden jó képét kiszórták, ez vigasztaljon. Authentikus zsűri volt, köszönjük! :)))

Jók ezek a képek amúgy, mozgással meg mindennel, köszi a beszámolót! :)

ultramarin írta...

Nagyon szuper! A technikáról akartam érdeklődni, de aztán elolvasta újra a leírást. Hangulatos képek, gratula! (na jó, talán a legutsótól eltekintve)

RealQuentin írta...

Vaze, azt hittem, már le se szartok :)

memese, nem ismerem azt az oldalt, csak láttam rajta a pöcsétet, asszittem, ezolyannapképés cucc. De akkor értem, hajrá a többire! A Mafoszosok meg nem tudnak semmit :)

ultramarin, köszi, örültem, ha tetszett (na jó, talán a legutolsótól eltekintve :) ), és tudsz belőle valamit hasznosítani :)

Altnőder Emese írta...

alólról a második nagyon tetszik nekem:)