2008. 06. 05.

Mellé


Sziasztok és Emese!


:)


A Huby által felrakott képhez szólnék hozzá először. Mert beelőzött vele. Ugyanis ezt a képet én szerettem volna feltenni. Csakhogy a kép valójában az övé, mert ő kattintott. Igaz a projekt közös.

Szóval a bort én töltöm (ezt láthatjátok a fotón) ilyen veszettül bénán (amúgy is kétbalkéz vagyok), pedig próbáltam szépen becélozni... Lehet legközelebb cserélünk


A BLOG-ról. Örülök, hogy van mert én lusta lennék sajátot csinálni. Majd itt jól tobzódhatunk, igaz-e?


További szép fényeket kívánva, Nati

4 megjegyzés:

Mándi Emese írta...

Nati drága ez a mindenféle rajtad hétköznapi viselet? :)))

Németh Nati írta...

Nem, de itt már készültem Mr. Presindent-tel találkozni. Délelőtt fotóztuk a borokat, délután pedig Mr. Hawk-ot. Gondoltam kirittyentem magam.

Unknown írta...

Huuu de jo ez a foto..

laan írta...

http://hu.netlog.com/go/explore/videos/videoid=hu-237031&order=DESC&page=3

:):):)