2008. 06. 05.

Minden napra egy Me-mese

Kedves Emese, kedves új Csapat!

Végre! Talán ez a legjobb kezdőszó egy ilyen oldalhoz. Végre egy hely, ahol lehetőség nyílik egymás gondolatainak, történeteinek megismerésére képeken és írásokon keresztül. Örömmel fogom használni, és amint időm van igyekszem írni és fotózni ide. Jó ideje nem töltök fel képet már semmilyen fotóközösségi oldalra, mert úgy éreztem, nem ad nekem semmit, amitől több lennék vagy csak egyszerűen jobb kedvem lenne. Ez reményeim szerint mindkettőre alkalmas lesz.
Köszönöm Emese, hogy blog-írói posztot kaptam. Remélem lesznek látógatói az oldalnak, akik csak azért tévednek majd erre, hogy lássanak és olvassanak valamit. Valamit, ami érdekes.

Mindenkinek sok sikert és kedvet kívánok a publikáláshoz. Lendületet pedig ezzel a képpel adnék Nektek:
Szamee

2 megjegyzés:

Mándi Emese írta...

Basszus ez a kép.. ez mégis hogy.. mitől ilyen?

Hallod ez nagyon brutál lett! :) Nekem eddig tőled kedvenc, hihetetlen klassz. Kész.
De meg ne lássam valami pályázaton!!! :)))

RealQuentin írta...

Én sejtek némi utólagos háttérkenést, de a nagyesküt nem merném rá letenni. Tényleg baró.
Memese, úgy érted, olyanon nem akarod látni, amin te is indulsz? :D

csináltam már én is hintásakat, de sehol sincsenek ehhez.