2008. 06. 05.

Kezdő lépések


Sziasztok kedves kávézók!
Köszönöm Emese a meghívást!
Jó kis hely lesz ez a kávéház, már most kellemes a hangulata, Natiék bora is emeli az est fényét :)
Kezdő lépések...vagy indulás, ezt a címet adnám a fotónak, de most magam is ezt érzem. No nem azt, hogy elrohanjak, mint a fiúk, hanem mert számomra ez egy teljesen új műfaj. Leszámítva a sulis naplóírást - ami így felnőtt fejjel olvasva, igen komoly szórakoztató értékkel bír - kezdő vagyok az írásban. Még. Aztán majd csak belerázódok. Vagy nem:)
A hétvégén a Művészetek Palotájánál fotóztam, itt rendezték meg a TFA Hungary 2008, vagyis a legerősebb tűzoltók versenyét. Láttam már őket sport-és szakmai versenyeken, azokon is komoly teljesítményt kell nyújtani, de itt voltak pluszban olyan spéci dolgok, mint pl. minden versenyszámot egy kb. 20 kg-os légzőpalackkal a hátukon kell teljesíteni, 15 kilós kannát alagútban átvinni, vagy lépcsőn felcipelni, szóval kellett ám ott az erőnlét. Ja, és mindezt persze a korai nyári hőségben.
A fotót az utolsó versenyszám - 10 emeletet kell felmenni a már említett felszereléssel - egyik indításánál készítettem. Először csak véletlenül mozdult be, mert elfelejtettem az iso 100-at átállítani, aztán már szándékosan így hagytam.
No, hirtelen ennyi.....és köszönjük Emese:)

3 megjegyzés:

Mándi Emese írta...

:) NEEM KEEELLL! NEEEM KEELLL! :))

Porci Te állandóan egyenruhások közt téblábolsz. Mázlista. :))

Mecsei Judit írta...

Ha már olyan közel vannak :))
A jövő hónap elején fehérváron lesz verseny, ha esetleg arra jársz;)

Mándi Emese írta...

Feltétlen tájékoztass majd, kérlek! :)