2008. 06. 24.

Kérész által homályosan


Csatlakoznék Emeséhez. Ezekben a napokban én is épp fotótudásom határait súrolom. Most vagyok túl épp egy teljesen letargiába döntő színházi fotózáson, ami már csak hab volt a tortán a hétvégi kérész kaland után. Mert hát így jár az ember, ha manuális objektívvel áll neki ezerrel repkedő rovarok fotózásának. Hibaszázalékom csaknem 100%-os lett, pedig értékelhető képnek tekintettem minden olyat, amelyiken valahol is egy csipetnyi élességet találtam. Szóval letörtem, mint a bili füle. Vígasztalásul álljon itt egy olyan kép, amit még odautazásunk előtt kitaláltam, hogy meg kell csinálnom. Ennyi.

3 megjegyzés:

RealQuentin írta...

De miért manuálissal? És nem tudtál cserélni? Szerintem ez pontosan az a plattform, ahol megmutathatod a szar képeket is, mert épp ez volna itt a lényeg.
És mi volt a gond a színházban?

Johnny írta...

Azért manuális, mert 400, ill 500-as teletartományban csak ilyen obijaim vannak. Ill a 80-400 nem manuális, de mivel nem USM, ezért használhatatlan gyors dolgokhoz az AF. A színház meg csak a szokásos: nem elég éles a Canon által készített kép, és ettől kicsit bepipultam.

RealQuentin írta...

a színházast nem értem, a kérészekkel meg akkor sajna így jártál... thx!