2009. 07. 07.

Fejeket behúzni!



Replülni voltunk Hubykával. Illetve ő repült én meg néztem. És persze fotóztam. Mert megbízás volt, a júliusi Explorerben olvashatjátok. A lényeg, hogy Kecskeméten van egy kisrepülőket gyártó cég, ők maguk szerelik össze a gépeket a két kis kezükkel. Első ottjártunkkor zuhogott az eső, de másodikra már sikerült jó időt kifogni.



Itt pedig azt láthatjátok, hogy készült a fenti kép. A gép olyan közel jött, hogy rendesen behúztam a fejem amikor elröppent felettünk.

Emesének küldtem el a képeket és javasolta, hogy tegyem fel a blogba. És milyen igaza van. Mert megint száz éve nem jártam erre, holott olyan lelkes voltam az elején. De most! Majd nézhettek. Mert összegyűlt pár anyag. :)
Mostanában fontos szerepet játszik az életünkben a levegő. És a szél. Vitorlázáskor jó ha van, hőlégballonozáskor jó ha csak kicsit van. És persze jókor. No, ennyit előzetesben. A többit a következő bejegyzésben.

3 megjegyzés:

RealQuentin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
RealQuentin írta...

Pontosítanék: a lenti kép nem a fentinek a werkje, jól látható, hogy más a szög, de ugyanígy készült az is. Engem meg elég közelről kerülgetett a hányinger, amikor repültem... Nem baj, nagy királyság volt!

Mándi Emese írta...

Huby az a kép hol van, ahol a futóműbe csimpaszkodva lógsz alá a gépről és fotózod Natit az autó mögött? :D