2010. 01. 25.

Smenával, vazze?!

.

..kérdezte hangosan felnevetve az újdonsült férj, mikor a gratulálók igen hosszú sorában végre én következtem.
Hát igen, épeszű fotós egy Mátyás templombeli gyönyörű szentmisés esküvőre jó esetben a komplett digi felszerelését felpakolva indul neki, ahogyan ezt ott oly sokan tették is, de valójában épp ezért is gondoltam, hogy a két felkért fotós és megannyi fotós barát mellett én inkább csak a kis Smenát viszem magammal. (Normális fotósok szemmel látható meglepődöttségére.)


Nem úgy az esti mulatságra, ahol hosszú idő után végre úgy fotózhattam esküvőn, hogy nem másnak, és nem a vélt elvárások mentén, hanem amennyit és ahogyan nekem tetszett. És amiben ez még annyira nagyon más volt.. ismerősöket. (Ráadásul jelentős Café Rio-s képviselettel.)
No abból lettek ezek. :)

Az ifjú pár..


..egy csipetnyi násznép..

..no és persze a két fotós. :)))


(A teljes galeryt be sem merem linkelni.) :)))

2 megjegyzés:

Mecsei Judit írta...

linkeld csak, hadd vigyorogjunk még többet:)
igen jó hangulatuk van!

Mecsei Judit írta...

off: Natinak szívesen küldök a vakuhoz sk készítésű lapocskát, amihez nem kell befőttesgumi:)