2008. 08. 19.

Holtomiglan.. vasárnapig

- Sziget I. -

Belekezdek és szép sorjában elmesélem a múlt hétvégémet, de csak mert annyira jó volt, hogy egyszer szeretném majd magam is visszaolvasni e két napot. :)

Az egész pénteken kezdődött, kora délután, amikor is csatlakozva az előörshöz, aznap szerzett kedvezményes napijegyemmel, hátamon "pihekönnyű" fotós felszerelésemmel, 80 fok árnyékban kivonultam a Szigetre végre én is.

Jó rég nem voltam, de amióta fotózni kezdtem - vagyis úgy egy éve is már - készülök rá. :) Az idő csak közepesen kedvezett, mert bár iszonyat meleg volt, a Nap hamar elbújt az egyébként ismét veszélyes viharnak jósolt, valójában némi szélviharban kimerült, hajnalban kis esővel felturbózott meteorológiai rémjelenség előhírnökei mögött.

Ahogy beértem, szinte azonnal fel is csaptam alkalmi esküvői fotósnak, hisz első utunk hova máshova is vezethetett volna, mint a Sziget házasságkötő termébe. Egy egyszerű, igénytelen és levegőtlen sátrat tessék elképzelni, sörpaddal, asztalon felejtett koszos csokor művirággal, két "anyakönyvvezetővel", ottlétünkkor három, egymással épp házasságot kötni szándékozó fiatalemberrel és egy vendégkönyvvel, melyben számos igen romantikus bejegyzést találni.

"Elvettem a luvnyát!"
"Én pedig igent mondtam a kopaszodó vén pöcsnek!"

És a lényeg, az okirat..

"Imádott társamhoz hű leszek, amíg a halál el nem
választ (vagy legalábbis a Sziget végéig)"

Aztán - ahogyan azt a hagyományok is megkövetelik - készítettünk néhány csodás képet a menyasszonyról.. amolyan helyhez és alkalomhoz illően rendhagyósat. :))

És még egy.

Folyt. köv.

1 megjegyzés:

RealQuentin írta...

fúúú, vazze, ezek a beállított képek nagyon egyedinek és izginek tűnnek, felcsigáztál! :)